loading...
تبادل لینک|تبادل لینک رایگان|تبادل لینک 3طرفه|تبادل لینک هوشمند
admin بازدید : 255 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است


714,000 results
  1. دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است

    www.rahta.com/idn/78674/...روش_گفتم_نباشم_بهتر_است

    دژاگه:به کي روش گفتم نباشم ... به کي روش گفتم نباشم بهتر است وقتي تيم مورد علاقه اش به فينال ...

  2. 90tv.ir :: دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است

    90tv.ir/news/107848/...

    دژاگه:به کي روش گفتم ... چند ماه است که از ... به کي روش هم گفتم که بهتر است در اين ...

  3. دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است | ملي

    melisport.ir/000153f877d91d3d2b90a10d18aa3ca9

    دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است; ... دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر ...

  4. دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است | بازي

    www.ghatreh.com/news/...روش-گفتم-نباشم-بهتر-است

    دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است.

  5. دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است

    www.shahrekhabar.com/sport/1433616060924650

    دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر ... به کي روش گفتم نباشم بهتر است ...

  6. دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است - نود

    khabarfarsi.com/n/13041084

    دژاگه:به کي روش گفتم ... به کي روش گفتم نباشم بهتر است; ... قلعه نويي ،کي روش ...

  7. دژاگه:به کي روش گفتم نباشم بهتر است

    www.sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-416061.aspx

    ... چند ماه است که از ناحيه زانو مشکل دارم و در بازيهايي هم که انجام مي دادم اذيت مي شدم.وي ...

  8. به کي روش گفتم نباشم بهتر است - Nividar نيويد

    nividar.com/news/557340b65d34e2352650451b

    اشکان دژاگه: به کي روش گفتم نباشم بهتر ... به کي روش گفتم نباشم بهتر است;

  9. صراط‌نيوز - به کي روش گفتم نباشم بهتر است

    sahebkhabar.ir/news/...کي-روش-گفتم-نباشم-بهتر-است

    معلوم نيست چه زماني برگردم/ به کي روش گفتم نباشم بهتر است. ... دژاگه: به کي روش گفتم ... است و هم ...

  10. جام نيوز :: JamNews - به کي روش گفتم نباشم بهتر

    www.jamnews.ir/detail/News/489006

    به کي روش گفتم نباشم بهتر است / معلوم نيست چه زماني ...

  11. ابراهيمي: کيروش کساني که لياقت داشتند ر

    www.sos-champion.com/43697/news-column/%d8%a7%d8%a...

    ... ژاوي بهتر از پيرلو است; ... کيروش کساني که ... را ترک کنم بلکه گفتم بازيکن آزاد ...

  12. ايسنا - کي‌روش در گفت‌وگو با ايسنا: پيشر

    isna.ir/fa/news/93030602634/کي-روش-در-گفت-وگو-با...

    از روي تقويم تنها 16 روز تا آغاز جام جهاني زمان باقي است و فوتبال ايران ... کي‌روش در گفت ...

  13. خلعتبري:به حرف هاي کي‌روش گوش مي‌ کردم

    www.varzesh3.com/news/1184031/17-13

    فکر مي‌ کنم اگر درباره تيم‌ملي حرف نزنم بهتر است. ... نباشم؟من ... اول گفتم با کي‌روش مشکل ...

  14. روند نقل‌وانتقالات استقلال خوب پيش نمي

    namehnews.ir/fa/news/...استقلال-خوب-پيش-نمي‌رود

    کيروش استعفا نداده است/ در خصوص ... مي‌آيد و بهتر است من نباشم. ... گفتم که با ...

  15. رفتن به پرسپوليس دست من نيست

    www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=113333

    من همه چيز را به دست مديرعامل سپرده‌ام و بهتر است ... كه گفتم من ... کيروش است ...

  16. کريمي:اخلاق‌من و دايي به هم‌نمي‌خورد،و

    www.varzesh3.com/news/1184866/15-19

    ... در جواب او گفت که بهتر است کبوتر ... هستم. چرا نباشم؟ فيلمش موجود است. ... کي روش از من ...

  17. سايت خبري تحليلي بانک ورزش | همه آنچه در ب

    bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=6&News_Id=3975

    ... کيروش به ... گفتم که حال که قرار است ما اولويت چهارم باشيم بهتر است من نباشم.

  18. در برنامه نود ديشب چه گذشت

    persianbbc.ir/News.aspx?ID=6612

    ... کيروش به ... گفتم که حال که قرار است ما اولويت چهارم باشيم بهتر است من نباشم. ...

  19. کريمي: اخلاق من و دايي به هم نمي خورد،وال

    www.arteshesorkh.com/index/post_59971/...
    • Rating: 3/5 ·
    • 21 ratings

    ... پسنديده نيست و بهتر است مايلي‌کهن ... چرا نباشم؟ فيلمش موجود است. ... کي روش از من ...

  20. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15334

    ... به کيروش گفتم تهران بهتر از استانبول است ... من هم نباشم ... کيروش گفتم تهران بهتر ...

  21. پرسپوليس ورزشي - اخبار دربي

    perspolisathletic.blogfa.com/tag/اخبار-دربي

    ... جهاني با ما است. کيروش دوست دارد زود ... نباشم به ... الان با دايي بهتر است و با تمرکز ...

  22. چه کسي هادي عقيلي را کله پا کرد؟

    www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=39044

    به نظر من بهتر است ... تماس دستيار کي روش. ... من هم همان طور که گفتم در تيم ملي باشم يا نباشم ...

  23. عشق علي کريمي(همکلاسي سلام)

    www.am-maleki.blogfa.com/rss

    کي روش از اضافه کردن علي ... من داخل مراسم هم گفتم که خودم را لايق ... بهتر است در اين ...

  24. قلعه‌نويي: قرار نيست که هميشه جام بياورم

    tik.ir/fa/news/85452/...

    ... خارجه آمريکا: مطمئن نيستم که جان کري بداند ظريف در بيمارستان است / خبرنگار امريکايي: ...

  25. آزار جنسي در زندان شاه

    persianbbc.ir/n71800/آزار%20جنسي%20در%20زندان%20شاه

    ... جيمز کارويل قرار داده است که مدتها مشاور صدراعظم اسراييل بوده است.

  26. چگونه من ظرف 30 روز اضافه وزن خود را از بين

    ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=693202

    ... بحران روحي و عاطفي خودم داشتم، ولي به نظر مي رسيد انگيزه اي براي بهتر ... گفتم من انواع ... کي ...

  27. دوست داران علي کريمي و رئال مادريد

    perspolis8madrid.blogfa.com/1391/11?p=2

    چرا عاشق نباشم. ... ساخت مجسمه اش ندارد و بهتر است به جاي وي ... کي روش با بقيه هماهنگ نيست ...

  28. تيم ملي فوتبال ايران در راه جام‌جهاني يا

    www.tabnak.ir/fa/news/382140/...

    ... دوست داري براي تيم ملي بازي کني و من هم گفتم: ... روش و مسئولان تيم ملي است ... بهتر است ...

  29. چه کسي هادي عقيلي را کله پا کرد؟

    www.ircounseling.org/news/item/75980/...

    به نظر من بهتر است ... شايد اگر از کيروش ... من هم همانطور که گفتم در تيم ملي باشم يا نباشم ...

  30. - بايگاني محتوا - شبکه نيوز

    www.shabakenews.com/archive?title=خداداد

    موضوع جستجو براي جستجو در عنوان حداقل ? حرف وارد کنيد. ترتيب بندي

  31. کانون هواداران سردار ازمون - سردار

    sardaarazmoon.blogfa.com/tag/سردار

    ... عيد را تنها نباشم. ... کيروش مربي بزرگي است و نشان ... همانطور که گفتم بهتر است فعلا ...

  32. قلعه‌نويي: آيه نازل نشده هميشه جام بياور

    namehnews.ir/fa/news/237620/...

    کيروش استعفا نداده است ... برطرف مي‌شد و بازيکنان مدنظرمان را مي‌گرفتند مي‌توانستيم بهتر ...

  33. پرسپوليس ورزشي - new khabar in fc perspolis tehran

    perspolisathletic.blogfa.com/tag/new-khabar-in-fc-perspolis-tehran

    ... بگذاريد اما من گفتم ... دليل از نيمار بهتر است که سنش از او ... است که کيروش ...

  34. جوش صورت - اخبار ورزشي

    poostshop.blogfa.com/category/7?p=3

    ... بود به گورکوف گفتم : ... بهتر است بيشتر در ... خواسته هاي کي روش است. کي روش به فوتبال ...

  35. بازيگران ايراني که ابرو ي انها تاتو است ک

    chegini8.martiknews.ir/list/...

    هاشور ابرو براي كسانيكه قبلاً تاتو كرده اند مناسب است ... تاتو کردند امکانپدير است ولي بهتر ...

  36. اظهارات قلعه نويي پيش از دربي - مازندليگ

    mazandlig.com/news.aspx?id=108916

    ... دربي بازي خاصي است اگرچه دو تيم شرايط خوبي در جدول ندارند ولي مردم اين بازي برايشان مهم ...

  37. کانون هواداران سردار ازمون - ازمون

    sardaarazmoon.blogfa.com/tag/ازمون

    ... عيد را تنها نباشم. ... کيروش مربي بزرگي است و نشان ... همانطور که گفتم بهتر است فعلا ...

  38. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15242

    ... داديم و بهتر است در ... گفتم که درباره کيروش حرف نمي ... نباشم حرفي را به ...

  39. دوران حکومت استقلال و پرسپوليس تمام شده

    www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=95538

    90/ dna خالي از وفاداري! 90/ آقاي مشحون! بسکتبال تغيير مي خواهد بايد با خانه تکاني بيائيد ادينهو ...

  40. محمد نوري: سقوط پرسپوليس يک شوخي خنده‌دا

    www.allsports.ir/news/%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d9...

    او حالا كاپيتان پرسپوليس و يكي از تاثيرگذارترين بازيكنان اين تيم است. ... اين بود كه من نباشم.

  41. shahab gordan

    shahabgordan2012.blogfa.com

    دارند و حتي بعد از بازي با پديده هم گفتم حسين آقا ... اميدوارم‌کيروش ... بهتر است مربيان ...

  42. وحيد هاشميان: منتظر نمي‌مانم آنهايي که ر

    www.allsports.ir/news/%d9%88%d8%ad%db%8c%d8%af-%d9...

    » عکس/کي‌روش در کنار ... » بازتاب تيتر روزنامه ايراني در سايت عربستاني/ ذبح الهلال حلال است!

  43. پرسپوليس نيوز

    www.persepolis-news.blogfa.com

    ... بخرد و بهتر است ... بوده است. وي ادامه داد: کيروش زمان ... اشکان دژآگه به هنگام ...

  44. تيم ملي فوتبال ايران در راه جام‌جهاني يا

    feydus.ir/ShowNews-237121.aspx

    ... جامعه است بهتر است ... داد که کي روش بي تقصير است و دوست ... نژاد دژاگه به جام ...

  45. فقط به عشق تو

    faghatbeeshghto.blogfa.com

    که هم مردا از روش رد مي‌شن هم ... به گل گفتم عشق چيست؟ ... بميرد بهتر است

  46. آبيهاي فرهنگي ورزشي ** آله آموت

    youzarsifsh.blogfa.com/1391/02

    کيروش در مسابقه برابر ... بود که اين بار گفتم ... بهتر است درباره هر چيزي ...

  47. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/template1/Article.aspx?AID=32178

    ... کنيم، بهتر است که يک ... نبوده است و معلوم نشد کيروش که او ... و من هم گفتم براي من ...

  48. آخرين اخبار تراکتور 94-93~ TraCtoR NeWS ?

    forum.tractorfc.com/showthread.php?t=6777&page=356
    • Last updated: 10/14/2014 ·
    • 8,764 posts ·
    • First post: 4/11/2014

    كلوب هواداران تراكتورسازي تبريز Tractor Fans Club

  49. چه کسي هادي عقيلي را کله پا کرد؟ - Bartarinha.IR

    www.bartarinha.ir/fa/news/36017

    چه کسي هادي عقيلي را کله پا کرد؟ هادي عقيلي،بازيکن،فوتباليست،گفتگو،مصاحبه

  50. دلنوشته هاي دخترونه

    maghzeporharf.blogfa.com

    اين روش جديد زندگي من است. ... شايد بهتر است با پاي ... تا اينکه يه روز به خودم گفتم تا کي منتظر ...

  51. Some results have been removed
  52. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1437
  4. کل نظرات : 5
  5. افراد آنلاین : 23
  6. تعداد اعضا : 10
  7. آی پی امروز : 51
  8. آی پی دیروز : 185
  9. بازدید امروز : 79
  10. باردید دیروز : 275
  11. گوگل امروز : 5
  12. گوگل دیروز : 4
  13. بازدید هفته : 79
  14. بازدید ماه : 3,280
  15. بازدید سال : 51,496
  16. بازدید کلی : 773,373
  17. کدهای اختصاصی